Massa fix igår.


Dessa fina ljuslyktor fick jag av Emma när hon och Jens var här sist :-) Dom står på köksbordet och är alltid tända när vi äter :-)


GOD MORGON!

Idag har vi vaknat upp till en lika grå dag som igår. Nu vill vi verkligen ha vår!

Igår hade vi en ledig dag jag och Jesper. Vi sov länge, åt god frukost. Handlade lite och fixade med papper här hemma på förmiddagen.

Efter lunch la vi oss i soffan och kollade på lite serier och jag lyckades slumra till en stund :-) Vilket jag alltid gör när vi kollar på tv. Haha.

Sen fick vi ett ryck här hemma och packade ner lite grejer i flyttkartonger. Vi tog ner hyllor och tavlor så nu är det lite tomt här och var. Men det känns skönt att ha det mesta packat så när vi får nycklarna så kan vi bara köra dit alla lådor så att vi kan städa rent här sedan. Nu är det bar tre veckor kvar sen har vi nycklarna i handen :-) Äntligen! Som vi längtat!

Resten av denna vecka blir det jobb fram till lördag och sen har jag två dagars ledigt. Jag och Jesper jobbar om varandra två veckor i sträck. När han är ledig jobbar jag och när jag är ledig så jobbar han. Men så är det ibland.

Ha en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0