Dresses









I måndags fick jag hem lite klänningar jag beställt från H&M. Dessa fick stanna här hemma. Två stycken fick jag skicka tillbaka för dom var alldeles förstora.

Den översta klänningen gillar jag väldigt mycket. Vi ska nämligen på bröllop i sommar och jag hoppas man får ha långklänning för då vill hag gärna ha denna och den virkade västen till. Tror det hade blivit fint. På inbjudningskortet står det klädsel kavaj och jag är så dålig på klädkoder. Vad betyder det? Får man ha långklänning då eller ska det vara knälångt?

Jesper har en kostym hemma så för hans del är det bara att köpa en snygg skjorta och en slips. Varför ska det alltid vara så lätt för killarna? ;-)

I alla fall. De andra klänningarna kommer bli perfekt i sommar. Åh vad jag vill ha sol och värme nu!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! Så fina klänningar! Står det kavaj på inbjudan så kan du ha kort klänning också om du vill, kort eller lång går bra! Ja killarna har det lite för enkelt tycker jag! =) Ska bli skoj i sommar, längtar redan! Ha det gott, kramar /Madde

2011-04-14 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0