Conscious Collection






Här är några utav H&M:s Conscious Collection. Klänningen i mitten skulle jag så gärna vilja ha, men den är ju givetvis redan slut i storlek 34. haha.


Igår hade jag en fruktansvärd huvudvärk. Gick hem vid två från jobbet och la mig i sängen och lyckades somna en timme. Var helt groggy när jag vaknade.

Sen ringde telefonen och en tjej ville komma och kolla på lägenheten. Så Jesper tog ett tag med dammsugaren här hemma och plockade i ordning lite.

Sen fick jag en behandling av Maria och idag är jag alldeles öm i hela nacken. Huvudvärken har fortfarnade inte gett med sig. Har tagit två alvedon och ska försöka orka med jobbet hela dagen. Idag är det väldigt mycket smörgåstårtor som måste göras och ibland är det rätt skönt att få stå lite bakom när man inte är på topp så att man slipper ta hand om kunderna.

Hoppas ni får en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0