Äntligen fredag!


Torpet i Ternhult.


Ja, då var det äntligen fredag! Idag blir det jobb fram till sju ikväll och sen blir det hem och duscha, tvätta och packa lite, för i morgon åker jag faktiskt hem till mor och far och stannar över helgen. Jesper jobbar hela lördag och söndag och jag orkar inte va här bland alla flyttlådor. Haha.

Vi ska åka upp till torpet i morgon. Morfar har fällt ett antal björkar som mamma och pappa skulle hjälpa till med att hugga. Så jag, Emma och Ida kommer upp med fika. Hoppas det blir fint väder så vi kan sitta här ute och sola ansiktet. :-) Härligt! Det är så mysigt i torpet. Morfar har renoverat hela nedevåmingen och det är två rum jag inte sett ännu. Så det ska bli spännande :-)

Tänkte jag skulle rensa bland alla mina halsband och armband ikväll och ta med till Emma och Ida. Jag får ju inte använda smycken på jobbet alls men några har jag inte använt på flera år. Så det behövs rensas och det känns skönt att ha rensat så mycket som möjligt inför flytten.

Häromdagen rensade jag i badrumsskåpen och slängde en hel del skit. Fy vad man samlar på sig och sparar. Det är ju sjukt. Så nu är det fräscht och snyggt i skåpen. Det är så skönt att få städa ut och slänga ibland tycker jag.

Nähä.. nu är det dags att ta sig till jobbet. Solen skiner idag så det kan ju inte bli bättre :-)

Ha en fin fredag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0