Grå söndag = Innedag


Igår blev det ett besök på Gro och Spira här i byn. Denna pryder vår hall nu :-) Söt. Det finns så mycket fint där inne så man vet inte riktigt vad man ska välja. ;-)


Har sovit väldigt gott inatt och när Jesper kom in och sa hejdå vid halv sex imorse somnade jag om direkt efter han låste dörren :-) Vaknade igen vid halv nio. Utvilad och pigg.

Idag är det en grå och regnig söndag. Skönt att vi hann få iordning på trappen igår med blommorna. Så idag passar det bra med en innedag. Har just ätit god frukost här framför teven med en stor kopp te. Jag tittar faktiskt på Bröderna Lejonhjärta :-) Jag kan inte minnas att jag har sett hela denna film när jag var liten. Boken har jag. Den har jag fått av farfar :-) Efter börjar Mio min Mio så jag tror jag stannar här i soffan en stund till ;-)

En maskin tvätt rullar och ska försöka plocka iordning lite här hemma idag. En massa Ghost Whisperer avsnitt väntar på mig också! :-)

Just ja, ska visa er skorna jag köpte i fredgas lite senare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0