Utflykt














Idag tog Jesper med mig på en utflykt. Vi packade fikakorgen och fyllde den med varm choklad, jordgubbsaft och kanelbullar :-) Vi cyklade på småvägarna ut till Färgaryd. Det var helt underbart väder och det blev många fina bilder.


Idag har vi haft en ledig dag tillsammans. Den började med en långpromenad i dimman imorse. Sen åkte Jesper ner till byn för att köpa god frukost. Jag passade på att duka fram och koka ägg och te sålänge. Det blev en lång frukost med prat om allt möjligt :-)

Sedan dukade vi undan och torkade av ekbordet för det var dags att oljas. Det börjar torka nu men än vågar jag inte lägga på någon duk. Det får jag göra imorgon istället.

Vid tretiden tog Jesper med mig ut på en cykeltur. Fikakorgen var packad och vi stannade till i Färgaryd för lite fika :-) Det var himla mysigt med en cykeltur i skogen. Massa fina hästar och gårdar. Och flera fina nybyggda hus också :-) Det blir lätt att man drömmer sig bort.

Ringde hem till systrarna innan idag och dom kommer på besök imorgon. De var också lediga så det passade alldeles utmärkt att dom tittar hit imorgon :-) Ska bli himla trevligt.

Nu sitter vi i soffan och Jesper kollar på fotbollen. Jag kikar bara med ena ögat. :-)

Hoppas ni haft en fin tisdag!

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0