Lugn kväll


Precis druckit en stor kopp kvällste. Snart dags att hoppa i säng, en ny arbetsdag väntar.


God kväll.

Sitter i soffan och har just tittat på Äntligen hemma. Ska bli roligt att följa husbygget. Så spännande! Jesper har åkte till jobbet och jag ska strax hoppa i säng.

Har inte hänt så väldans mycket idag mer än att jag jobbat till 18. Efter det blev det en snabb promenad. Behövde verkligen komma ut och få luft. Har varit ganska segt idag. Kom en liten rusning nu innan stängning. Varför är det alltid så?

I lördags var jag på tjejkväll hos Cecilia i Traryd. Hon och Rickard köpte hus förra året och har renoverat hela våningen så det var himla kul att se hur dom bodde :-) Och superfint var allting! Lilla Philip var på gott humör och gick husesyn med mig och visade alla sina leksaker på sitt rum. :-) Så himla go pojk.

Nu är ögonen så grusiga så jag tror jag hoppar i säng med en gång, Det blir en lång dag imorgon också.

Godnatt och hoppas er dag varit bra! :-)

KRAM♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen!



Gissa vad?! Mitt hår blev inte missfärgat! ; - ) Blev nöjd som vanligt! Så härligt att ha fått klippt igenom barret!



Huset på Äntligen hemma såg verkligen lovande ut & de ska bli kul att följa!

Tänk om man hade möjligthet att flytta in där ; - )



KRAMAR

2010-10-05 @ 22:22:36
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0