Eldkorg


Igår när vi var inne i stan köpte vi denna eldkorg på JULA. :-) Den brann fint när gästerna kom :-)


Godmorgon lördag!

Eller kanske inte riktigt god.. Vi har haft problem med vår panna ett bra tag och imorse när jag kom upp så var det vatten (igen) på hela golvet i tvättrummet. Så typiskt en lördag med när man inte kan få tag på någon. Men det gjorde vi. En kille som hade jouren kunde komma hit och kolla men inte kunde han se vad det vasr för fel. Precis så som det varit alla andra gånger dom varit här och kollat. Nej, vi vet inte vad som är fel och vart läckan kommer ifrån. SUCK säger jag bara.

Är så fruktansvärt trött på detta nu. Men förhoppningsvis kommer dom på måndag och kollar igen och i så fall kommer även rörbolaget. Jag hoppas dom byter ut skiten. Så vi slipper det här krånglet.

Så nu har jag fått prata av mig lite.. ;-)

Igår hade vi i alla fall en jättehärligkväll med Martin och Ida. När dom plingade på dörren bjöd vi på lite fördrink och bruchetta med tomat och basilika. Vi satt ett bra tag ute i soffan och pratade. Sen var det dags för middag. Hasselbackspotatis, tournedos och pepparsås. Gott.

Efter vi dukat undan sprang jag och Ida in till tv-rummet för att se IDOL. :-) Efterrätten mumsade vi på där inne med. Cheesecake med färska jordgubbar och hallon. Det blev en riktig hit! :-) Till det drack vi bubbel med smak av gröna äpplen :-) Riktigt god var den faktiskt.

Tack för en jättehärlig kväll vänner! :-)

Idag är vädret mindre roligt så det får bli en innedag med filmmys. :-)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja titta så mysigt de blev med eldkorgen!! : -- ) Blir nog ett köp för oss också om jag känner min J rätt ; - ) Vi härmar er!! Hihi!



TACK för prommisen innan. Precis fått i mig lite mat & ska nu vila en stund innan jobbet kallar!



Vi hörs av igen imorgon för att bestämma prommisen!



KRAMAR & ha en mysig kväll!

2010-10-23 @ 14:14:35
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0