Dålig uppdatering


Igår var det KALLT när jag kom hem från jobbet så ljusen tändes fort :-) MYS.


Förlåt för den dåliga uppdateringen men har varken haft ork eller lust att skriva.

Förra helgen var i alla fall bra. I lördags hade vi mys bara jag och Jesper med god mat och film. I söndags var vi på brunch hos Madeleine och Fredrick. Gud så mysigt det var. Madde hade bakat både frallor och scones med hallon och choklad i :-) Pannkakor, fruktsallad och massa gott pålägg :-)

Vi hade hur mysigt som helst och satt länge med tända ljus och pratade om allt möjligt :-)

I tisdags var vi lediga tillsmmans så då hade vi en innedag och låg i soffan mest hela tiden förutom när vi promenixade i regnet och lagade middag :-) Skön och härlig dag.

Igår var det riktigt kallt när jag kom hem och stel var jag också för hade ont i ryggen hela eftermiddagen så det var soffan direkt igår. Jesper jobbade natt så jag kikade på både Arga snickaren och Grey´s Anatomy :-) Sen blev det sängen.

Idag är det jobb igen och ikväll ska jag både baka och städa för imorgon får vi gäster :-) Trevligt!

Ha en fin torsdag!

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0