Vi är förälskade..








.. i denna lilla dam :-) Herregud så liten och gullig. Hon somnade i min hand :-) Först skakade hon jättemycket men sen slappnade hon av och då somnade hon. Så gosig päls. Alldeles burrig :-) ÅHHH!! Jag vill ha :-)

Både jag och Jesper har jobbat förmiddag. Jag var hemma strax efter ett och fy så kallt det var att gå hem. Hade glömt min halsduk med så det gjorde riktigt ont i kinderna. Jesper kom hem vid halv tre och vi fikade lite snabbt och sen bar det av för att se den här lilla hundvalpen.

Vi är helt förälskade i denna lilla krabat. Ska bli häftigt att se hur hon kommer se ut efter någa veckor. Just nu är hon tre veckor. Ville inte gå därifrån. Ville så gärna ha med henne hem. Så mysigt när hon somnade i min famn :-)

På väg hem stannade vi för att se detta hus :-)



Trevlig Kväll!

Kommentarer
Postat av: idaaaaa

sååååååå jäkla sööt alltså!! ni måste ta hem den :):):)

2010-11-29 @ 23:02:09
Postat av: Jonna

Ida: :-) Ja, hon var så himla fin! Så liten. Hon kommer att bli lika liten som Kajsa ungefär.



Man kan inte köpa henne förrän i januari. Då är hon ca 2 månader :-) Spännande! :-)

2010-11-30 @ 07:46:51
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0