Utflykt




Utflykten idag blev till Ullared. Ett par nya Shepherd fårtofflor stod på listan då de andra här hemma har sjungit på sista versen. Ett par mörkgråa blev det denna gången.


VÄLKOMMEN FREDAG!
Vad härligt att det är helg igen. Både jag och Jesper har varit lediga idag men ingen sovmorgon fick vi för det. Ett möte på banken vad det dags för redan klockan tio i förmiddags. Ett bra möte skulle jag vilja säga :-)

Sedan bar det av mot Ullared för lite shopping. Bland annat en ny dammsugare. När Jesper städade här igår så la den av och nu går det inte att starta den. Men när vi kom till Ullared så var hela parkeringshuset fullt och kön var superlång. Så jag säger tack för att NetOnNet finns! Där fann vi en nya fin dammsugare för en rätt så billig peng och även mina fårtofflor på en ut av de alla skoaffärerna.

Så det blev inget långvarigt besök denna gång. Istället fortsatte vi hemåt för att handla lite till kvällen. Lax och potatismos blir det. Recept kommer senare.

Nu har vi precis fått i oss en varsin chokladboll och en latte. Mår hyffsat illa nu kan jag erkänna. FY! Jesper sak cykla ner till en arbetskompis för att drickalite whiskey. Han kommer väl hem lagom tills middagen är klar skulle jag tro ;-)

Tror jag ska sätta mig i soffan och se ett nytt avsnitt av Vamire diaries. Bästa serien enligt mig :-)

Trevlig Fredag! KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh vilka fina tofflor! Behöver också nya.. Usch, hoppas det är mindre folk på tisdag, tänkte få med mig fredrick dit då, får väl se om det går! :-) vi får hitta på något snart tycker jag, vi hörs fina du! Stor kram!!

2010-11-05 @ 18:30:13
Postat av: Jonna

Madde: Ja, tofflorna är himla gosiga :-) Det var lite tråkigt att vi inte kom in idag. men men. Det är tur att vi har så nära dit :-)



Ja vi måste absolut hitta på något snart. Vi får höras så vi kan hitta någon dag :-)

2010-11-05 @ 20:03:48
URL: http://jeppejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0