Tjuvstart


Jag har tjuvstartat julen lite här hemma. Amarylis i vas och en liten tomtegumma med flätor. Denna dam hittade jag inne på Hemtex när vi var på väla i måndags. Fanns även i rött :-)


God Kväll!

Hur mår ni idag? Här mås det fint! :-) Vilket vinterlandskap vi har här. Vi var nog ute och skottade fyra gånger igår så myckte snö det föll. Men lite mysigt är det ändå. Får sån himla julkänsla :-)

Fast jag väntar till fredag med att sätta upp alla adventsljusstakar. Då är jag ledig och kan städa ordentligt här hemma innan allt åker upp :-) Men lite har jag tjuvstartat redan. Men amarylis och hyacinter :-) Och lilla tomtegumman här ovanför som har fått ta plats i hallen :-)

I måndags var vi på väla. Och tur var väl det för i igår hade vi inte kunnat at oss ågonstans i det snökaoset. Så vi är glada att vi kunde komma iväg då :-) Och vet ni vad? Vi har fixat alla julklappar!! Gud så skönt säger jag! Det är bara nån enstaka sak till som ska köpas men så skönt! :-)

Ikväll när Jesper hämtade mig så överraskade han mig mig ett dukat bord när vi kom innan för dörren. Smörrebröd :-) Hihi. Så gott det var med massa gott pålägg :-) Även en till överraskning hade han till mig. Han har bokat två biljetter till den nya harry potter-filmen på fredageftermiddag :-)

Nu är det dags för lite varm glögg nu när vi tittar på Halv åtta hos mig.. Sen är det dags för arga snickaren.. :-) Perfekt onsdag!

Ha en fin kväll! KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK så söt du är! Men inte ska du behöva känna min smärta inte ; - )



Så fint du har gjort med amaryllisen! Gillar verkligen amaryllisar. En av mina favvis blommor helt klart : - ) O söt tomte du köpt!

Blir så sugen på att gå i affärer!! : - )



Snällt & gulligt av Jesper att ha bokat biljetter till Harry nya film. MYS att gå på bio!!



Nu ska jag duscha sen sussa i min goa säng!



KRAMAR & sussa sött!

2010-11-24 @ 21:48:48
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0