Nytt



   

Skopunkten har fått in lite nytt. Dessa boots fnnsi både svart och brunt. Jag skulle gärna vilja ha de bruna.



God Kväll!

Det har börjat mörkna ute och här inne är det varmt och skönt med tända ljus. Har tagit mig ett litet glas rött denna lördageftermiddag. Ska strax gå ner till Emma för det blir det tjejkväll. Emelie kommer också och det ska bli himla trevligt.

Har inte hänt så mycket här hemma idag. Jesper har jobbat till två och innan dess har jag bara gått runt här i mjukiskläder. Har i alla fall skottat hela uppfarten och trappen. Försökte mig på att hacka bort jorden från krukan men det gick inte så bra. Så Jesper tog hand om det när han kom hem. Vi hällde varmt vatten på jorden så tillslut gick det att få upp allt.

Så då planterade vi enen och så letade jag fram belysningen och virade runt och sen i med kontaken. Och givetvis fungerade inte belysningen. Haha. Så tråkigt. Det är en utebelysning och vi köpte den förra året. En sådan med små lampor i. Trodde i alla fall att den skulle hålla i mer en ett år. Men icke. Få bli att köpa ny.

Önskar er en fin lrödagkväll!

KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fram emot att ni kommer snart! : - )



KRAMIS

2010-11-20 @ 16:22:51
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0