Drömhuset










Bilder: Hemnet

Ca 4 mil från oss så finns detta fina hus. Både jag och Jesper gillar det väldigt mycket. Men eftersom Jesper jobbar natt så tror vi inte detta skulle funka. Och vi skulle även behöva ha två bilar då.

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er denna kalla tisdag. Här ligger fortfarande frosten kvar på gräsmattan.

Vaknade ganska tidigt imorse men låg kvar en stund och läste tidningar innan jag gick upp för att göra frukost. Jesper slutade vid två idag så innan det fick jag ett ryck och storstädade hela lägenheten. Dammsög, dammtorkade och moppade alla golv. Gud så skönt att ha det gjort. T.o.m Jesper sa att det lutkade gott när han kom hem :-)

Nu ligger han och sussar sött och ska upp vid sju för att sedan jobba natt. Så jag har fördrivit tiden med att ha kollat på pensionärsjävlar. Haha vad roligt det programmet är :-) Om ni inte har sett det innan så gör det!

Samtidigt som jag sitter här i soffan med datorn i knät kikar jag på Förkväll. Funderar på vad jag ska laga till kvällsmat. Börjar bli hungrig redan nu.

Önskar er en fin kväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnyggt hus!!! : - ) Att ni inte slår till!

Jesper kan ju sussa hos sina päron då han jobbar natt,svårare än så är de inte! Så är allting löst! Bara att flytta : - )



KRAAMISAR

2010-11-16 @ 18:12:26
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen min!



Såklart vi ska ses på lördag. Vi kanske kan laga lite mat o så då? : - )

Baka kanske? Hihi!



Vi kan höras imorgon sötis!



KRAMIS i massor

2010-11-18 @ 17:50:38
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0