1 November


Gårskampen i Hemeslöv. Sista grenen på 10-kampen var klätterväggen. Jag och Eva fick tävla mot varandra. Riktigt kul var det! :-)

Godmorgon 1 November. Är uppe och snart är det dags för jobb. Denna veckan blir lång med jobb till 18 fram till torsdag. Jesper har x-vecka så han är hemma hela vecka och ska skjutsa mig och pyssla om hemmet :-)

I lördags var det dags för 10-kamp i Hemeslöv med de gamla jobbarkompisarna från ICA. Riktigt skoj hade vi. Vi delades in i två lag med fem i varje. Så vi tävlade mot varandra. Vi fick gå på olika stationer och vi visste inget om hur de andra laget hade klarat sig.

Det var allt från pilbåge, frågesport, ölprovning, bära mjölkkannor till minigolf. Sist var det dags för klätterväggen och Jesper tävlade mot syster Ida och tävlade mot Eva. Jag hade ju kängor på mig så det var inte jättelätt men jag lyckades komma upp före Eva. Ett tag var jag riktigt nervös och var tvungen att andas lite och sen hoppa upp till sista steget. Man skulle röra takbjälken då man var uppe.

När jag kom ner igen så var jag helt spagetti i benen. Haha. Men kul var det. Jag och Jesper var lagledare för varsitt lag men det var Jespers lag som vann. Man kunde Jespers lag vann med 1200 poöng och vårt med 1080. Så det var ju inte jättelångt ifrån. Hihi.

Sen åkte vi vidare till Markaryd och hem till Eva där det bjöds på exotisk planka med gott vitt vin till och massa prat om hur alla har det :-) TACK för en jättehärlig kväll!

NU: Dags för jobb!

KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0