Snart helg!

 
Har ni också vaknat till sol idag?

 

God Morgon!

Veckan har gått fort och nu är det fredag igen och snart är det dags för helg! :-) Jag jobbar till 17,30 ikväll och till 13,30 imorgon. Sen är det helg för mig :-)

När klockan ringde innan så orkade jag nästan inte gå upp. Riktigt trött idag. Fy. Nästa vecka blir tuff. Martina är på semester så jag ska ha hand om beställningar och lite sånt. Ska jobba mellan 7,00 och 17,00 varje dag :-/ Fast när man väl är inne i det så tror jag det kommer att gå bra :-)

Jesper går på semster i slutet av nästa vecka. Jag får vänta tills v. 25. Middsommarveckan. Då åker vi till Helsingborg och bor på hotell några dagar och har det gott :-)

Igår monterade Jesper ihop min nya cykel :-) Köpte den genom jobbet och fick den för ett väldigt bra pris :-) Den är ritktigt fin. Vit med små blommor på :-) hihi. Ska ta en bild så ni får se sen.

Önskar er en fin Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0