It´s gonna be a nice day!

 
Sist vi var inne i stan så fick jag med mig denna flaska. Så nu kan jag göra min egna vaniljlatte :-)

God Morgon!

Snart är det dags för jobb så jag är uppe tidigt idag igen. Haha. Fast imorgon är jag ledig :-) Skönt. Helgen har som vanligt rusat förbi. I lördags jobbade jag till tolv ungefär. Vi kunde gå lite tidigare eftersom det var så lugnt :-) Sen blev vi nerbjudna till Emma och Jens på eftermiddagen. Killarna kollade på fotboll och vi satt i köket och snicksnackade lite :-) Sen blev det dags för mat och Jens hade gjort egna burgare med klyftpotatis. :-)

Igår sålde vi våra soffor om vi hade innan :-) Det är så skönt at bli av med dom. Vi ville ju inte bara slänga dom på tippen eftersom dom fortfarande är väldigt fina men vi visste ingen som behövde nya soffor heller. Men i fredags sa Simon att han behövde nya och ingen blev gladare än jag! :-) Så igår kom Simon upp med släp och hämtade dom :-)

Medans dom höll på med sofforna satt jag ute och solade. Gud så härligt. Jag t.o.m somnade en liten stund :-) hihi. Lite senare på eftermiddagen så tände Jesper grillen och vi dukade upp på altanen :-)

 

 

 

Det var helt underbart väder igår. Och det kommer bli lika fint idag ser jag :-)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0