Första Maj



God Morgon 1:a Maj

Valborgsmässsoafton firade jag hos Maria, Stefan och Lisa. Det bjöds på skaldjurspaj till förrätt. Lax till huvudrätt och en cheesecake till efterrätt med passionsfrukt på :-) Till det serverades ett glas rosé :-)

Det var tänkt att jag och Lisa skulle upp och titta på majbålet men vi åt så mycket och pratade en massa så vi orkade inte sen :-) hihi.

Jesper hade ju lite kalas här och dom åkte iväg vid tio tiden och jag var hemma runt halv elva. Hoppade bums i säng och vaknade till vid ett-tiden och mådde fruktansvärt dåligt. Jag mådde så illa att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Usch. Somnade om och vaknade igen när Jesper kom hem. Han hämtade vatten till mig och jag mådde fortfarande illa så inatt har jag intr sovit så väldans bra. Och jag kan ju inte tänka mig att jag mår dåligt av ett glas vin. Eller?

Nu mår jag rätt så okej. Bara lite seg eftersom jag inte sovit så bra. Hoppas piggna till under dagen. De är ju kort dag på jobbet. 8-13. Ikväll ska vi grilla och bara ha det mysigt. Det har varit full rulle sen förra helgen tycker jag så nu behöver jag vila! :-)

Have a nice saturday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0