Nu är hela lägenheten ren :-)

 
Det blev en tripp till Ullared igår :-) Vi hittade en varsin fin sjal och jag hittade denna fina väska :-) Innetyget är rosa :-)

Hejsan!

Idag vaknade vi tidigt. Redan vid åtta så då satte vi oss i soffan och kollade på film :-) Sen gick vi ut en runda. Det är inte lika varmt som det var igår.

Igår blev det en tripp till Ullared. Vi hittade mycket fint :-) Köpte filmen "the note book" så den kollade vi på när vi kom hem. Så sorglig den är. Vi lagade tacos innan Jesper skulle ner och jobba. Sen var det dags för melodifestivalen och vi dukade upp med chips och dipp. Vi trodde inte alls att Anna skulle vinna men jag gillar hennes låt jättemycket.

Jesper börjde jobba vid två idag så vi hann laga middag innan han åkte. Det blev kycklinggryta med mango chutney och ris.

Vid halv två så körde jag och Ida för att möta Emma på halva vägen. Jag var hemma strax innan tre sen och då satte jag igång med städning. Det var meningen att jag skulle bädda rent i rummet Ida har sovit i men det slutade med att jag städade hela lägenheten. Haha

Jag har städat och rensat i byrårer, tvättstugan och i klädgarderoben. Var klar vid sex så jag är helt slut nu. Men man känner sig så nöjd efteråt :-) Blir en runda för att slänga allt skräp imorgon.

Ska gå och göra lite kvällsmat till mig. Börjar bli lite hungrig nu efter allt städande :-)

Hoppas ni haft en bra dag!


Härliga tulpaner som jag fick av mormor i fredags :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0