Söndag

God Kväll

Vi har haft en helt underbar skön dag idag! Vi vaknade tidigt och kikade lite på tv innan vi gjorde frukost. Sen gick vi en långrunda och då var klockan inte mer än nio :-) Så vi har hunnit få mycket gjort här hemma idag och dagen har känts lång för en gångs skull :-)

Jag fick ett ryck innan och ville så gärna ändra om här i sovrummet. Vi har lite planer på en ny sängstomme men vi får se. Men jag var ju tvungen att ändra om lite ändå så jag fick hjälp av Jesper att flytta en bit på våra garderober och ena byrån. När vi flyttade på byårerna såg vi hur mycket damm så låg bakom så jag drog fram dammsugaren och städade ordentligt överallt. Bakom sängen fanns en hel damm där med.

Så jag fick dammtorkat, bytt alla sängkläder, torkat golven och ändrat om lite här inne :-) Känns så skönt nu och det luktar så gott här.

  
Denna sängstomme och sänggavel från malmserien i ek är vi sugna på att köpa. Sara och Jimmy hade precis köpt denna i mörkbrun och den var så fin :-)

Igår var jag i Markaryd och träffade tjejerna :-) Denna gång var vi hos Sara. Hon fyller år den 11:e så vi firade henne lite i förskott :-) Vi hade superkul. Vi träffades vid två och hon bjöd på klyftpotatis och kycklingfile inlindad i bacon :-) Hon hade även bakat en egen prinsesstårta :-)

Cecilia hade med sig lilla Filip. Han är redan fyra månader. Kan inte fatta att tiden går så fort. Han var med hela tiden och var hur lugn som helst :-) Alla ville vi hålla och leka med honom :-)

Ikväll har vi kollat på film. Det blev Law Abiding Ctizen med Jamie Foxx och Gerard Butler. Den var bra och riktigt spännnade vissa stunder. Det kom oväntade grejer hela tiden och det var t.o.m så att Jesper hoppade till en gång. Haha.

Nu är det snart dags att släcka lampa för imorgon är det jobb som gäller.

Hoppas ni haft en lika skön dag som vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0