Grå helg

  
 
När Emma var här i onsdags så hann vi påskpynta lite grann. :-) En påsklilja planterades även i krukan ute på väggen precis vid dörren.



God Morgon gråa söndag!

Jesper åkte till jobbet vid halv sex imorse. Då var jag helt väck. Jag kommer knappt ihåg om han sa hejdå eller inte. Haha. Usch, har varit så trött dessa dagar. Nu är jag nerbäddad i soffan och tänker ligga här hela dagen och kika i tidningar och kolla på tv/film :-) Har en liten skål med gröna druvor att mumsa på med.



Vi har varit bortskämda med så fint väder i början av veckan så det känns tråkigt med regn nu :-( Fast skönt att snön försvinner. Det är bara lite kvar på framsidan nu.

Dags för en kopp varm the. Det börjar ta slut så nästa gång vi är i helsingborg måste jag inom den lilla teboden för att köpa med mig hem. Det doftar helt underbart där inne :-)

Hoppas ni har en mysig söndag trots det tråkiga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0