Grå Fredag

God Morgon!

Hoppas ni har sovit gott. Jag vaknade med lite halsont så jag har stoppat i mig c-vitaminer och chi san och hoppas det försvinner. Jag har inte tid att bli förkyld eller sjuk just nu.

Man har varit lite bortskämd med sol i några dagar och nu känns det så tråkigt att titta ut genom fönstret då allt är grått. Men förhopningsvis så försvinner denna snön snart eftersom det är plusgrader.

Idag är jag hemma vid 18 och Jesper sa att han skulle laga god mat och städa. Men han sa inte vad för middag det skulle bli. En överraskning sa han :-) Spännande. Skönt att komma hem ikväll och bara sätta sig till ett dukat bord och sen mysa i soffan hela kvällen. Så det blir en lugn kväll eftersom jag jobbar i helgen.

Nu ska jag köra. Hoppas ni får en bra fredag. Det är ju snart helg! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0