God Tisdag

Hejsan och god morgon!

Hur mår ni idag? Jag är väldigt trött idag. Känns inte så kul att jobba till åtta ikväll. Men hoppas på att bli piggare under dagen.

Gick hem en timme tidigare igår. Hade så fruktansvärt ont i magen. Som kramp och det var svårt att andas. Så jag körde hem till syster Emma och vilade en stund. Efter att ha fått i mig lite mat och vilat så kändes det mycket bättre så då körde jag hem mot Hylte.

Vi fick slängt allt skräp :-) Skönt. Sen innan kvällsmat så gick vi en lång runda. Det blev sängen tidigt för mig igår för jag kände mig inte riktigt pigg.

Imorgon är både jag och Jesper lediga ihop. :-) Ska försöka sova så länge som möjligt och sen blir det mjukiskläder hela dagen :-)

Dags att sätta lite fart. Hoppas er dag blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0