Damernas Värld

God Morgon!

Idag är det onsdag och jag är ledig! :-) Tänkte jag skulle sova länge men vaknade redan vid halv nio :-/ Fast går man upp fem varje morgon så är detta en bra sovmorgon :-) haha.

Jag har inga direkta planer idag mer än ett möte klockan tre. Köpte med mig nya numret av Damernas Värld igår så den ska jag bläddra igenom.

Jesper har jobbat natt så han sover just nu och sen börjar han jobba vid två igen. Så jag ska ha mat färdigt vid ett. Det blir nog korv stroganoff och ris idag. De var längesen vi hade det.

Jag blir galen på mitt hår. Det är så electriskt nu i detta väder. Usch. Bara man petar i det så flyger det åt alla håll och kanter. Haha





Fina ljuslyktor från Maria :-)

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallosan girlis!



Ska du iväg på arbetsintervjuv idag kanske??! Bara en gissning!



Vad ska ni göra till helgen? Om ni är lediga på lördag så är ni välkomna ner hit så kan vi grilla & kolla festivalen. Jag jobbar tyvärr till klockan nio,men hoppas kunna gå hem tidigare! : - )



Bilen är jättesnygg!! Förstår att du föll för den!



KRAMAR gummisen

2010-03-10 @ 14:37:13
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va skooj! Nu blir jag allt nyfiken! : - )



Om du inte har något för dig sen så kom inom. Jag är hemma. Jens kommer inte förräns vid sjutiden ikväll.



Men du får gärna komma hit i helgen så slipper du sitta själv!!



KRAAAAM

2010-03-10 @ 14:49:33
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0