SEMESTER






Igår när jag kom hem från jobbet så stod dessa fina rosor på bordet tillsammans med ett glas skumpa! :-) Det är nämligen semester för mig nu! Äntligen :-) Jesper höll på för fullt här hemma med grillning :-) Och det blev supergott som alltid när han kockar!



God Kväll!

Första dagen på semestern kunde börjat lite bättre tycker jag. Inatt var jag uppe och kräktes vid halv fyra så det blev en sovmorgon till nästan tio. Det behövdes. Har haft lite granna huvudvärk hela dagen.

Efter en dusch och frukost kände jag mig bättre så då styrde vi kosan mot Ullared. :-) Det var rätt mycket folk idag. Jesper hittade i alla fall ett par schyssta vita finskor :-) Han har letat länge efter de rätta. Jag gjorde ett fynd. Fick med mig hem en grymt snygg mockajacka som jag ska visa er vid ett senare tillfälle :-)

Ikväll har vi pysslat lite hemma och tagit det lugnt. Provade den nya cidern från bacardi breezer. Mango och den var riktigt god. Frisk i smaken. :-)

Vi gjorde plankstek och den blev supergod som vanligt :-) Vi var så mätta efteråt att vi var tvugna och lägga oss och vila en stund :-) hihi.

Imorgon blir dt en runda på stan med Elina :-) Ska bli riktigt skoj och på hemvägen hämtar vi upp Madde och sen blir det grillning hos oss på kvällen :-) Can´t wait!! :-) Madde, jag har jordgubbsskumpa på kylning :-)

Nu blir det strax sängen efter att ha druckit upp mitt te. Hoppas på bättre sömn denna natt.

Hoppas ni haft en härlig fredag!




Efterrätten ikväll bestod av svenska jordgubbar, vaniljkesella och riven vit choklad. Mmmm...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0