Glad Midsommar!




Hej!

Ville bara kika in och önska er en fin midsommar! :-)

 

Vi kom hem från Helsingborg igr och vi har haft helt underbart. I tisdags åkte vi över till helsingör och satte oss på torget med pölse och öl och solade oss :-) Det var jättehärligt väder :-) På kvällen åt vi på Big Buddah och gud så mätta vi blev, haha. Jag åt jätteräkor med grönsaker i en chillisås. Starkt men gott!

 

I onsdags var det lite sämre väder så vi åkte till väla. Jesper fyller snart år så jag hittade massa fint till honom :-) På eftermiddagen blev det bättre väder och vi åt på ett mysigt ställe som hette Haket. Vi åt pasta båda två. Jesper tog carbonara och jag tog med räkor, champinjoner och broccoli :-) Supergott. Sen gick vi vidare till Harry´s där Jesper tog en drink och jag en efterrätt :-) Brownie med grädde och jordgubbar :-)

 

Nu är Jesper och Tobbe iväg och spela tennis men tror att dom strax kommer hem. Då ska vi slänga ihop lite mat och sen bär det iväg till Oskarström till Madde och Fredrick. Det ska bli riktigt skoj ikväll :-) Solen skiner så det blir skönt att sitta och sola sig på deras altan :-)

Hoppas ni får en härligt rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0