2010-06-03

 

  
Jag längtar tills vi åker till Helsingborg och bor här på Marina Plaza. Det behövs lite ledigt nu. Känns som att denna vecka aldrig tar slut. :-/

God Morgon!

Jesper gick av sitt sista pass igår vid nio. Så nu har han semester. Lite tråkigt tycker han att det är att ha så tidigt. Ingen annan är ju ledig nu. Imorgon har han lovat att göra plankstek när jag komme hem från jobbet. Det blir skönt att bara kunna sätta sig på altanen och vid ett dukat bord :-) Härligt!

När jag kom hem igår så satte jag mig direkt i solstolen med en bok :-) Så härligt väder. Har fått lite färg :-) Idag är det grått ute. Så tråkigt. Trodde solen och värme var här för att stanna nu.

Cyklade ner en sväng till Emma och Jens och tjötade lite :-) Sen vid åtta cyklade jag hem igen och kollade på arga snickaren och sen var det greys anatomy :-)

På lördag blir det tjejmys inne i stan med god mat och bio. SATC. Ska bli riktigt skoj. Hoppas på fint väder så att vi kan sitta på någon uteservering :-)

Och på söndag blir det MYS MYS MYS. Haha. Det känns som att denna vecka aldrig tar slut. Jag bara jobbar och jobbar. Så på söndag ska jag inte lyfta ett finger utan bara ligga ute och solar om vädret tillåter :-)

Hoppas ni får en härlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0