1 juni

Hejsan!

Vad gör ni ikväll? Jag har precis vinkat hejdå till Jesper som ska jobba natt. Tråkigt men så är det. Ska sätta mig i soffan med en kopp te och kika på tv och läsa lite tänkte jag :-)

 

Denna vecka jobbar jag varjre dag mellan sju och fem så man är rätt trött i huvudet när man kommer hem. Jag slängde i alla fall ihop en god korvgryta och kokte lite potatis till :-) Jesper äter smörgåstårta ikväll med jobbarkompisarna. Avis! ;-)


Beställde hem lite böcker från adlibris i söndags och hoppas på att dom kommer hem denna veckan :-) Just nu läser jag en bok av Paulo Coelho.


Jesper börjar sin semester på torsdag. Han har tidig i år. Så medans jag jobbar och sliter får han pyssla om mig med god mat varje dag och även hemmet. Jag har tagit semester v. 25. Midsommarveckan och då åker vi som sgat till helsingborg. Jag längtar så himla mycket och jag hopppas vekligen solen tittar fram då så man kan ha sommarkläder på sig och kunna sitta på uteserveringarna och fika och kanska ta en öl :-)

Nähä nu ska jag sätta mig i soffan.

Önskar er en härlig tisdagkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0