Ute i det blå.


När jag plockade iordning här hemma hittade jag denna fina skål som jag fått av farmor en gång. Den passade finfint till min anya grå krukor. Rosen kommer ifrån trädgårdslandet. :-) Dom är inte jättestarka i stjälken ännu men hoppas att dem kommer bli det med tiden. Snäckan kommer från Östra stranden ;-)


Lavendeln doftar ljuvligt. Lite snett ser jag nu att jag har planterat. Men det får jag fixa till imorgon :-)


Ljusrosa rosor från Marias trädgård.

Idag har jag varit ute i trädgården nästan hela tiden och fixat. En del grejer ska till tippen och mot husväggen har jag gjort iordning ett litet land där det både finns tomat och gurka nu :-) La dit två plattor som blev över från altanbygget. Där står några krukor som jag ska plantera blommor och pepparmynta i :-) Kommer bli tjusigt :-)

Nu blir det dags för sängen. Kommer somna gott så hårt som jag jobbat idag :-)

GodNatt med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0