Tomat och gurka


Två nya vita blommor inhandlades idag som jag planterat i den stora krukan. De andra hade vissnat :-/


Även nytt till amplarna :-)


Det var här jag rensade som en galning igår :-) Det ser itne mycket ut för världen just nu men det kommer bli fint. Två tomatplantor och en gurkplanta :-)


I de små krukorna fick det plats en rosa Dalia och en chokladblomma :-) Härlig färg tyckte jag. I den stora vill jag ha pepparmynta men de hade dom inte så vi får kanske ta en tripp till staden till helgen kanske så det blir ett besök plantagen :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!



Hoppas allt är fint med er! : - )



Ni har semester nästa vecka? Härligt! Jens jobbar bara ett dygn & jag tre dagar så kommer att kännas som semester för oss också,hihi!



Jättefint du gjort med blommor & planter utmed förrådsväggen. Önskar vi hade mer sol på vår baksida så vi hade kunnat ha ett till land! : - )



Ha de så gott!



Kramisar

2010-07-22 @ 14:29:54
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0