Galet snygga!



H&M har fått in galet snygga high heels! Jag vill ha båda paren! NU ;-)


God kväll i vämen!

Hur mår ni i värmen? Idag har jag varit rikitgt seg. Ont i huvudet och trött i benen. Ändå har jag bra skor på mig, fast det blir inte bättre av att både ben och fötter svullnar upp nu när det är så varmt. Somnade på soffan när jag kom hem från jobbet. Satt ute en liten stund först men det var lite för varmt så gick in och la mig på soffan och det tog inte en minut förräns jag sov. hihi. När jag vaknade hade jag en hemsk huvudvärk så det var bara till att ta en alvedon.

Jesper har precis åkte till jobbet. Själv jag ska ställa mig i en kall dusch och sen hoppa i säng. Skönt att det bara är två dagar kvar på denna arbetsvecka. Känns att det var längesen man bara av hemma och tog det lugnt. Helgen som varit har vi haft fullt upp med Jespers kalas och Fredricks 30-årskalas. Så denna helg ska njutas i solstolen med en bok och massa tidningar hade jag tänkt :-)

Hoppas ni haft en fin och härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0