En kopp kaffe tack!



En kopp kaffe behövdes efter gekås-besöket och en hemsk huvudvärk.


Välkommen första semesterdag!

Efter en skön sovmorgon tog vi på oss gympadojjorna och gav oss ut på en långpromenad. Gud så härligt det var. Det var så tyst och lugnt. Sen blev det en lång frukost med kokta ägg, rostat bröd och te.

När vi gjort iordning oss så tog vi en tripp till Ullared. FY! säger jag bara. Det var så mycket folk där inne så jag stod bara och tittade på allt folk istället. Blev inte bättre av att jag har huvudvärk heller :-( Det blev en snabb visit och tog det vi var ute efter. Men lite roliga ting hann jag få med mig :-)






Nya ljusrosa pelargonier och nya gråa krukor med rosor på. Fastnade för krukorna direkt :-)


Ska ta och vila i soffan en stund. Hoppas huvudvärken ger med sig snart. Har inte ens orkat plocka upp ur påsarna ännu.

Ikväll ska vi in till stan med Madeleine och Fredrick för en bit mat och mys :-) Ska bli himla trevligt. Ska försöka komma ihåg kameran men vi får se ;-)

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0