Sweet home alabama

Hejsan!


Hur mår ni?


Jag mår prima. Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och umgås med syster Emma. Idag har vi färgat hennes hår :-) Chokladbrunt. Snyggt blev det. Nu tittar vi på Sweet Home Alabama. Den är faktiskt riktigt bra :-)

Igår var jag och Jesper en runda inne i stan. Vi var på biltema för att köpa ny cykel till honom. Han andra blev stulen :-( Vi hittade även en fin present till Lisa som vi ska fira på lördag. Hon fyller 20 den nittonde men då är hon utomlands så vi får fira henne innan hon åker iväg :-) Ska bli trevligt.

Hittade även lite nya blommor till köket och fick med mig fina tulpaner hem. Även en ny lampskärm i vitt :-) Så jag fixade massa när vi kom hem. Jag tog bort alla adventsljusstakar och gjorde fint i köksfönstret. Ska visa er bilder till helgen :-) Jag blev mycket nöjd i alla fall :-)

Innan vi åkte hem sprang jag inom Espresso house och tog med mig en vanilj latte. Den behövde jag verkligen :-) Annars hade jag nog inte orkat fixa hemma. Haha.

Imorgon är det dags för jobb igen. Är hemma vid sex och sen vid nio kommer Jesper från jobbet. Jag lovade att göra en varsin skagentoast tills han kommer hem :-) Skönt att vara lediga ihop hela helgen igen :-)

Nu ska vi återgå till teven :-) Hoppas ni har en härlig kväll!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0