Nya gardiner i köket


Sist vi var i Ullared så hittade jag denna kappa :-) Tycker det är mycket ljusare i köket nu :-) Köpte även lila tulpaner igår.

Hejsan!

Idag sov vi ända till tio. Så skönt :-) Nu är Jesper iväg och tvättar bilen och jag har hunnit dammsuga hela lägenheten, skurat toaletten och dammtorkat här :-) Skönt att få det gjort innan Jesper kommer hem.

Igår firade vi Lisa och det var jättetrevligt! :-) Det bjöds på kräftor, gravad lax och ädelsot till förrätt sedan fick vi inbakad fläskfile med potatis och sallad. Supergott! :-) Eftersom Lisa inte gillar tårta så blev efterrätten hemmagjorda semlor och gud så goda dom var :-) Haha.

Idag står inte mycket på schemat. När Jesper kommer hem ska vi laga lite mat och sen blir det nog en film skulle jag tro :-) Härligt med söndagar tycker jag.

Hoppas ni har det bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0