Happy Fredag

God Morgon!

Jesper har gått till jobbet och jag sitter här i köket med en kopp te. Idag åker jag hem till mina föräldrar och stannar över helgen. Jag jobbar långa dagar och likaså Jesper.

Igår när jag kom hem var det skinande rent här :-) Åh så glad jag var. Jesper hade städat, tvättat och så stod middagen framdukat på bordet. Kan det bli bättre :-) Efter la vi oss i soffan och vilade lite.

Men efter någon timme blev jag så himla trött så jag drog med Jesper ut på en promenad och då träffade vi Ida och Martin som också var ute på promenad. Vi tjatade en stund men sen blev det för kallt så vi var tvugna att gå igen :-)

Sen blev det kvällsmat med goda mackor och te framför halv åtta hos mig. Gillar vekligen det programmet :-)

Imorgon kommer Stefan, Maria och Lisa hem. Undra hur bruna dom är nu :-) Dom hade ca 25 grader i onsdags när vi pratades vid. Såå avundsjuk :-)

Hoppas ni få en Happy Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0