Fredagsfeeling

 
Dessa hade jag inte tackat nej till ;-) Have2have.se

God Morgon!

Är ni uppe ännu eller kanske ligger ni kvar en stund i sängen?
Jag är i alla fall uppe och har just ätit frukost. Är ovanligt pigg idag. La mig rätt sent igår och vi låg och pratade en stund innan vi somnade. Men det kanske är för att det är fredag idag och jag har fredagsfeeling ;-). Det är mycket skoj som händer denna helgen. Ikväll blir det mys med systrarna och imorgon shopping och tjejkväll med girlsen i Markaryd senare på kvällen :-)

Har sovit välidgt bra inatt i alla fall och det är jag väldigt glad för. Har köpt Berroca på apoteket och hoppas bli ännu piggare av denna brustablett :-)

Jesper ska strax gå upp. Han ska till Isaberg för att åka skidor idag :-) Hade gärna velat följa med. Var ett tag sen man åkte skidor nu så det hade varit riktigt skoj. Och det kostade inte alls mycket att hyra skidor och pjäxor. Han har fullt upp hela dagen. Ikväll ska han även spela innebany med ett par gamla jobbarkompisar. Kul när dom hittar på lite skoj.

Oj jag ska inte köra förräns om ca 25 minuter. Idag har jag blivit klar ovanligt fort. Haha. Jag får kika runt hos er så länge innan jag hoppar in i bilen. Skönt att ha lite tid över iband och slippa stressa runt.

Jag önskar er en härlig fredag! Vi hörs kanske ikväll.


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo girlis!



Härligt att ha en kväll med systrarna dina! Ni kommer att få de jättemysigt!



Fick du shoppat något i staden?



Önskar er en jättemysig kväll!



KRAMAR till dig

2010-01-29 @ 17:21:22
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0