Torsdag!

God Morgon!


Har precis varit ute och startat bilen för snart är det dags att köra till jobbet. Det är kallt och det blåser ute idag.

Värmer mig med en kopp te. Det blev skinkmackor med paprika och en hallonsmoothie till frukost idag :-) Så gott.

Slutar vid två idag men har med mig en väska ifall det är snökaos när klockan slår två. Förra veckan sov jag i Traryd hela helgen eftersom det var så dåligt väder. Det tog en och en halv timma att köra hem i måndags. Då är man lagom trött och hungrig när klockan var halv fyra. haha. Jag har ju ingen middag när jag slutar två men jag fick i mig en yoggi och en banan innan jag körde. TUR.

Har missat Yogan två torsdagar irad eftersom jag arit i Traryd då så jag hoppas det inte kommer mer snö idag för jag vill verkligen gå dit kväll.

Igår var vi lediga så det blev en snabb tripp till stan. Vi kikade lite i butikerna men ingen av oss hittade något denna gång. Vi åkte istället och storhandlade på Maxi :-) Det blev även en god latte på espresso house innan hemgång :-) Sen blev det mys i soffan hela kvällen.

Jesper lyckades få väck all snö från altantaket igår. Herregud så mycket det var. Men det är skönt att nästan allt är borta nu för det är ju så tungt och man vill inte riskera att allt rasar in.

Nu måste jag skynda mig.

Hoppas ni får en härlig Torsdag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!



Hoppas du kom hem idag & att du varit på yogan! Förstår att det är jobbigt att pendla nu i detta skitvädret. Hoppas att våren är på ingång snart!



Love you!



KRAMAR

2010-02-25 @ 19:24:32
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallosan igen!



Skönt att du kom hem som du skulle. : - )

Hörde att du köpt nya bil. Riktigt roligt & de behövs en säker bil när man kör som du gör!



Gick inte så mycket på stan idag,blev bara en sannbbis. Ska in nästa vecka igen & hoppas titta mer då. ; - )

Finns ju så mycket fint nu i affärerna!



Vad ska ni göra i helgen?



KRAMAR till dig

2010-02-25 @ 20:45:48
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: A home far away

Vilken härlig start på dagen, hallonsmoothie:)



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2010-02-26 @ 07:32:57
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Emma

Hallo igen gumman!



Vi har hemliga planer för ikväll. Kan inte skriva mer om de just nu. Men senare så.. ; - )



Resten av helgen blir de jobb för min del. Känns som man är laddad inför de nu när man varit ledig några dagar!



När får du bilen? Förstår om de känns läskigt att köra i den andre.



Önskar er en jättemysig fredag gummsan!



KRAMAR i tusen

2010-02-26 @ 10:22:51
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0