Lugn kväll med yoga



Tänk att få göra yoga alldeles själv på en strand i solnedgången :-)

God Kväll

Har fått lite gjort sen jag kom hem vid fyra. Hunnit sätta på en maskin tvätt och vikt den rena. Det var en stor hög nu igen. hehe. Efter det har jag vilat en stund i soffan.

Jag har haft ganska ont i ryggen idag så jag la fram yogamatan här i vardagsrummet, tände ljusen och släckte ner. Jag gjorde lite övningar för just ryggen och sen blev det solhälsningen till sist. De känns faktiskt bättre nu och jag har även värmt min vetekudde som jag lagt på ryggen. Varmt och skönt. :-)

Har precis gjort te som jag ska dricka nu när halv åtta hos mig går.

Hoppas ni har en skön och lugn kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0