Bästa myskvällen igår

   
 

Igår hade vi bästa myskvällen :-) Kände mig inte alls pigg på förmiddagen men efter en liten promenad och en dusch så kändes det bättre.

Vi provade oss på att göra plankstek och så gott det var :-) Vi fick ett recept av Maria som hon hämtat från Per Morbergs bok :-) Vi drack ett vin som vi fått någon gång hos Emma och Jens som vi tyckte om :-)

Till förrätt gjorde vi egen skagenröra som vi bredde på ett tunnbröd och sen rullade ihop och delade :-) Superenkelt och gott.

Det va så mycket mat igår så jag orkade knappt äta upp. haha. Det blev på med myskläder direkt och sen slängde vi oss i soffan. Kollade på Melodifestivalen och sen la vi oss tidigt eftersom Jesper jobbar idag.

Har sovit lite konstigt inatt. Har vaknat flera gånger helt genomsvett och inte vetat var jag varit. Jag har trott att jag legat i soffan men när jag vaknat till så är jag ju i sängen. Haha. Jag har ju praktiskt tagit bott i soffan dessa dagar. Men idag känner mig rätt okej. Förkylningen sitter i och likaså hostan men huvudet är med i alla fall. hehe.

Det blir ännu en soffdag idag med vila för att vara någorlunda pigg imorgon då det är jobb som gäller. 
Jag önskar er en härlig alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

MASI vinet är supergott! : - ) Me like!



Maten ni åt igår läskar en ; - ) Idag har Jens kommit på att grilla.. Haha! Vi får se vad han hittar på!



Hur mår du idag?

Hoppas du mår bättre & att du får en bra start på nästa vecka.



Önskar dig en mysig alla hjärtans dag vännen min!



STORA KRAMAR

2010-02-14 @ 16:34:53
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0