Poff.. Så var helgen slut.


Nya ljusmanschetter i silver från Cult Design. Dessa köpte jag då vi var på VÄLA för två veckor sedan. Tavlan med texten carpe diem har jag fått ifrån farmor :-)


Nu är det söndagkväll och jag ligger redan i sängen. Jesper jobbar i natt och jag tänkte jag skulle kolla lite på beck-filem som visas på fyran. Men jag tror jag kommer somna ganska så snart. :-)

Har varit en full helg med massor som har fixats. I fredags eftermiddag hann vi med en snabb runda till gekås. Där fyndade jag en svart superfin klänning som jag tänkte jag skulle ha på jul. Ska visa er vid ett senare tillfälle.

Igår åkte vi in till stan med Jespers farmor och farfar och åt god mat på Harry´s samt smarrig fika på broktorpsgården. Vi fixade även de sista klapparna som var kvar. Så nu är allt klart och det känns himla skönt. På kvällningen blev det soffmys då vi båda var trötta efter en hel dag på stan.

Idag har jag hunnit med att städa hela lägenheten och bäddat rent i gästrummet och plockat i ordning allt där inne så att Emma och Ida får plats :-) De kommer på besök på tisdag och då blir det julbak för hela slanten :-) Ska bli himla mysigt.

Efter att Jesper lagt sig för att sova vid tre så har jag legat i soffan hela eftermiddagen och kollat massa serier. En perfekt avslutning på denna helg :-)

Nu ska jag återgå till Beck-filmen. Hoppas ni haft en skön andra advent!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0