Ledig dag!


Igår efter jobbet fick jag med mig denna tidning hem. Underbara julhem. Tänk att få ha ett helt hus att pynta och pyssla i inför varje jul :-) Massa inspiration finns i tidningen.


God Kväll!

Jag har haft en ledig dag idag men den började inte så rolig. Både jag och Jesper vaknade med huvudvärk och min har hållt i sig nästan hela dagen. Varför är det alltid så när man är ledig?

I alla fall, har gått i mjukiskläder hela dagen och kollat massa One Tree Hill program. Men efter en stor kopp kaffe och en lång varm dusch så känner jag mig fräschare.

Har precis fått i mig lite köpepizza och tänt ljusen här. Inväntar IDOL-finalen som börjar vid åtta. Jag hejar på Jay :-)

Emma och Ida var ju här mellan tisdag och onsdag. Vi hade himla mysigt. Vi fick bakat en del julgodis. Cornflakeskakor, kola och idag gjorde jag nougattryffel som jag rullade i smält vit choklad. Har provsmakat en men dom har ej stelnat riktigt ännu. Goda var dom i alla fall och det är huvudsaken!

Det har varit mysigt att ha Emma och Ida här. I onsdags åkte vi in till stan eftersom Jesper skulle klippa sig. Vi gick i butikerna så länge och kikade. Ida var den enda som fick med sig lite hem :-) Sen blev det god fika på skånskan med te och varm äppelkaka. Smarrigt. Tack för två mysiga dagar! :-)

Imorgon är det dags för jobb igen mellan åtta och ett. Senare på kvällen är vi bjudna till Madeleine och Fredrick på middag. Ska bli roligt. Madeleine fyller år om några dagar så jag har hittat en fin liten present till henne :-)

Hoppas ni har en fin fredagkväll.

KRAMAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0