Torsdag




Monki har massa fina och gosiga tröjor. Perfekt att ha nu i höst både till leggings och jeans. Jag älskar sådana här tröjor! :-)


God Morgon!

Det är redan torsdag och snart är helgen här. :-) Tycker dagarna går så fort. Har haft huvudvärk nästan varje dag denna vecka. Det har gjort att jag varit ganska trött på kvällarna när jag kommit hem från jobbet. Jag vet inte om det är glasögonen som jag haft på mig varje dag eller vad det är. Kanske att dom sitter lite för hårt och trycker på. Vet inte. Ska försöka att ta av mig dom om jag får huvudvärk idag med och se om det hjälper.

Ska försöka hinna plocka undan lite här hemma ikväll (Om jag orkar...) för det kommer lite folk hit på lördag. Jesper ska ha en grabbkväll med Gokart och golf och sen samlas här hemma hos oss. Jag tror jag och Madde åker in till stan istället och strosa runt. :-)

Fick ännu en timmes sovmorgon idag :-) Härligt! Men nu är det dags för jobb. Tror det blir hyffsat lungt idag.

Önskar dig en skön torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0