Pocket





Både jag och Jesper var lediga igår. Lyx! :-) Det blev sovmorgon och vid lunchtid bestämde vi oss för att köra till Ullared. Lite smågrejer behövdes och även lite smått till resan. Dessa tre böcker fick följa med men vi får se om jag läser dom nu innan eller om jag tar med dom. Fick med mig en hög böcker från mamma sist jag var där så jag har att läsa hela hösten. Perfekt! :-)


Det är redan torsg och snart helg :-) Jobbar på lördag med men bara mellan åtta och tre. Skönt! Idag blir det jobb fram till 18,00.

Så skönt det var att vi hade en ledig dag båda två igår :-) Vi körde till Ullared och det var faktiskt väldigt lugnt där så jag tror det flesta har börjat jobba nu. Vi blev så förvånade att vi kunde gå och kika på det mesta utan att trängas och så. Dom höll på med filmning så man var tvungen att hålla ett öga öppet för att se var dom var så man kunde smita iväg. Rätt var det var så stod dom jämte en. :-) Hoppas verkligen man inte kommer med. Dom filmde två damer så shoppade :-) Haha.

Nähä, nu är det dags att köra till jobbet. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0