My new boots


Dessa fann jag inne på Din sko och blev kär direkt. Så nu är dom mina :-)


Ännu en dag med regn. Så trisst. Men vi har haft två underbara dagar i Göteborg med Madeleine och Fredrick. När vi kom dit i lördgas så strosade vi runt en runda på stan och sen lunchade vi på en grekisk restaurang. Gott. Det var uppehåll så vi kunde sitta på uteserveringen :-)

Efter lunch fick vi nya krafter och gick vidare för lite shopping. det var då jag fann dessa fina boots. Jag var bara tvungen att ha dom! Är dessutom supersköna :-)

Vi bodde på Scandic Europa i Nordstan. Väldigt fräscha rum :-) Senare på kvällen samlades vi på vårat rum och drack lite vin innan vi begav oss ut. Vi hamnade på en italiensk resturang, La Gondola. Jag och Jesper tog pasta. Jag tog en med tomatsås, basilika och mozarellaost. Väldigt god vill jag lova :-)

Efter god mat blev det en runda på stan för lite drinkar. Vi hamnade på O´learys där vi drack båda mojitos och strawberry daquries. :-) Vi hade supertevligt hela kvällen så tack för en underbar helg vänner!

Igår när vi kom hem var man lite seg men gräset var så långt så gräsklipparen åkte fram och efter det sågade vi ner några grenar från ett stort träd. Dom hängde verkligen ner till marken så Jesper kunde inte klippa gräset ordentligt. Så det blev en hel hög som sågades ner. Nu ser det mycket trevligare ut. Ska försöka röja upp där lite nu tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själva vänner! hade supertrevligt! men nästa gång skippar vi 12:orna och tar en vanlig 4:a istället tycker jag, så kan man ju dricka många fler! =) stor kram till er båda!

2010-08-02 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0