Kräftskiva



Dessa boots finns på Scorett för 499:- Såg dom igår när vi var inne i stan och idag ångrar jag att jag inte köpte dom. Det får bli ett besök till stan efter vår resa och jag håller tummarna för att dom finns kvar då :-) Hoppas
hoppas!



Idag har det inte gjorts så mycket här hemma. Jesper har jobbat fram till två och innan dess har jag bara legat här i soffan och kollat massa Ghost Whisperer avsnitt :-) Men lite nytta har jag gjort i alla fall. Har tvättat en maskin tvätt och gjort en paj med västerbottenost som ska tas med på kräftskivan ikväll :-)

Har duschat och gjort mig iordning. Ikväll blir det beige jeansleggings och en vit topp med spetsdetaljer på. Kör på utsläppt hår. Det var längesen jag hade det känns det som. Jag måste ju alltid har uppsatt på jobbet.

Det ska i alla fall bli superkul ikväll! :-) Men vi får se hur många kräftor det blir för min del. Är inte så förtjust i det. Köpte en flaska vitt igår. Jacob´s Creek Riesling. Hoppas det smakar gott. Dom brukar göra det. Gillar rosé vinet mycket.



Önskar er en mysig lördagkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0