Från trädgården






Kolla in gurkan! Det är helt sjukt vad stor den blivit. :-) Har inte ätit den ännu. Fick med mig hem ett nytt te idag. Rooiboste med blåbär och vanilj :-) Ska testa det snart :-)



Slutade lite innan 18 ikväll så när jag kom hem höll Jesper på att dammsuga :-) Jag hann byta om snabbt och sen tog vi oss ut på en promenad. Himla skönt ute idag. Frisk luft. Det har bara regnat här hela veckan nästan så det var skönt att få komma ut lite.

När vi var på Gekås igår så köpte vi en stavmixer. Så nu kan jag göra riktiga smoothies, äntligen. Har haft en mixer innan men den har inte alls varit bra. Den har inte mixat frukten ordentligt så det är alltid stora fruktklumpar kvar.

Ikväll har vi mumsat på kex och ostar och nu myser vi i soffan. Det är jobb för oss båda imorgon så det blir sängen hyffsat tidigt.

Hoppas ni haft en härlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0