Fix & Trix


Nya numret av Drömhem och trädgård fick följa med hem idag. Kan behövas lite inspiration nu när det snart är höst!


Såå trött jag är nu! Vi var klara tidigt idag på jobbet så jag var hemma redan vid halv fyra. Efter en smoothie och en timmes vila så satte jag igång med städning. Eller ja, städning och städning. Har plockat undan en massa, dammtorkat och fixat och trixat. Så nu är det fint här till på lördag. Det är bara dammsugning kvar, men det tar jag imorgonkväll för nu är jag så trött så ögonen snart trillar ut!

Det var himla skönt att få sluta lite tidigare idag så jag har hunnit få undan allt här hemma. Man känner sig så nöjd när städningen är klar och allt blivit så fint :-)

Nu blir det verkligen sängen. Ska bläddra i Drömhem och trädgård och drömma mig bort. Längtar till den dagen då vi äger hus och kan få inreda precis som vi vill! :-)

Hoppas ni har en fin kväll och mys lite extra med din käraste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0