Tredje dagen på jobbet

God Morgon!

Sitter här i köket och äter frukost. Detta blir tredje dagen på jobbet nu och det funkar jättebra. Alla är jättesnälla och trevliga :-)

I måndags var jag lagom trött när jag kom hem. Jag tror jag somnade bums vid halv tio :-) Igår hade Jesper mat klar när jag kom hem. Köttbullar och potatis :-) Sen hann vi t.o.m gå en runda innan vi slängde oss i soffan :-)

Jesper har varit så duktig dessa dagar. Han har varit i stan och köpt häcksax (eller vad det heter?) och kapat av häcken både på framsian och på baksidan :-) Det blev mycket bra! Och tvättat båda bilarna har han också hunnit med :-) haha

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0