Påskledig!

Hej kära vänner!

Idag var det faktiskt min sista dag på jobbet i Strömsnäs. Jo det är sant. Jag har fått ett jobb här i byn och börjar på tisdag. Då ska jag gå brevid i två veckor för att lära upp mig, sen börjar mitt schema.

Jag är så lycklig just nu. För att äntligen få en vardag ihop med Jesper. Vi räknade ut att varje vecka lägger jag åtta timmar på körning till och från jobbet. Det är inte så konstigt att man är konstant trött hela tiden. Det ska bli så skönt att slippa köra så långt och denna oro man har varje gång man sätter sig i bilen.

Givetvis var det jobbigt och tråkigt att säga hejdå till arbetskamraterna igår och idag men det känns ändå som en lättnad att äntligen ha ett jobb på hemmaplan. Det känns nästan för bra för att vara sant. Så därför ikväll, så dricker jag ett glas skumpa för att fira detta :-) Det tycker jag att jag är värd ikväll.

Lägenheten är nystädad, tvättmaskinen går för fullt och ljusen är tända. Det är äntligen påskledigt. Imorgon firar vi med min familj och på söndag med Jespers. Massor av god mat och godis kommer det att bli :-)

Under förmiddagen imorgon åker Jesper till Jönköping, Elmia och jag ska bara gå här hemma och mysa och njuta av ledigheten. Jag hoppas på en långpromenad med Emma med :-)

Jag önskar er en mysig fredagkväll!




Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman! GRATTIS igen!!

Synd att de inte blev någon prommis idag. Men vi får ta de nån annan dag! : - ) De lär vi ju hinna nu när bor här på heltid.



GLAD PÅSK & Stor Kraam

2010-04-03 @ 14:51:55
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0