Härlig Helg!

 

  
Lördagsförmiddagen bjöd på en shoppingrunda i Halmstad med Maria och Lisa! :-) Här är några ting jag hittade. Av Maria fick jag en duschcreme som luktar cocos. Supergott! Inne på Village såg jag doftljuset "leva" med lukt av kamomill. Det doftar underbart i vardagsrummet nu. Det blev även ett bösök på Åhlens där jag fann dessa söta rosa ljuslyktor och vasen.

God Kväll i stugan!

Jag är lagom trött nu. Helgen har gått i rasande fart och vi har haft fullt upp hela tiden. Lördag förmiddag åkte Maria, Lisa och jag in till stan för lite shopping. Vi åt god mat på ett mysigt litet café. Lisa och Maria tog en varsin bakad potatis med räkröra och jag tog en gulaschsoppa :-) Den var helt underbart god. Efteråt fikade vi på varsin morotskaka samt kaffe latte :-)

Igår var det även dags för farmors 70-års kalas. :-) Att hon inte visste om kalaset gjorde det hela ännu roligare :-) Det var trevligt att träffa faster, farbror med familj från Stockholm :-) Det bjöds på exotisk planka och massa kex och goda ostar :-)

Även om vi inte sovit så jättemycket inatt så var kvällen hyffsat lugn ändå tycker jag :-) Eftersom Jesper skulle jobba vid två idag körde vi hem vid elva tiden och blev bjudna på lunch hos Maria och Stefan. Maria säger att dom ska till IKEA och undrar óm jag vill följa med och självklart kunde jag ju inte tacka nej till detta så hela eftermiddagen idag har vi strosat runt där :-)

Hittade massa fina ting till altanen. Ett fint tyg som ska bli en stor duk här ute samt tre limegröna kuddar som ska få sin plats på bänken. Även här blev det fikapaus med räckamacka och äppelkaka :-)

Vi var hemma vid 18tiden och sen dess har jag storstädat hela lägenheten. Dammsögit och torkat alla golven. Så nu äntligen har jag fått i mig lite mat och har kröpit upp i soffan. Jesper kom precis hem från sitt pass och vi mumsar på några ostbågar.

Snart  blir det sängen. Det är arbete tidigt imorgon. Känner att jag kommer somna så fort jag lagt huvudet på kudden :-)

Hoppas ni haft en lika härlig helg som vi!

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0